O´boy...Go morron...!

 
 
 
Ja idag var det ingen frukost på altanen ....lite för kyligt!
Bilderna är från i söndags då vi njöt av en härlig morgon ute
 
 
 
Här är hon den lilla envisa "soon to be five"!
Och hon äter inte alltid gröt, frukt och grovt bröd... ;) Nää kolla, en bit vit baguette och ett glas kall o ´boy!!
RYS i mina ögon men ibland så.... #hemmahospillan #fail hi hi
 
 
 
I morse var jag trött då klockan ringde...måste ha sovit hårt under natten.  Skönt men hade hellre legat kvar en stund! Men jobbet som kallar så bara att masa sig iväg! Inte så långt kvar till ledighet men ett par veckor till får jag allt gneta på :)
Hur har ni det, har ni gått på ledighet än?
 
Alltså det här med handledare till körkort... hjälp! Jo jag kan köra bil men man gör ju allt utan att egentligen reflektera hur man gör...
Att instruera en enkel högersväng känns ju för tusan som att ta läkarexamen.. ;) Att liksom lära ut i punktform ..jag kommer att måsta ta med mej övningsboken i början då vi ska köra.
Ja ja det ska väl gå detta med!
 
Hoppas ni får en skön dag //PIllan
 
 
 


Hahah - ja dom är ju för härliga dom små liven!!

Våra tre är helt olika när det kommer till frukost. Mikaela vill ha frukt yoggi gärna med färska bär i, Olliwer han äter fil med flingor, krossade linfrön och solroskärnor, Theodore - han vill ha ett glas oboj och en rostad macka...så fail här med!! lyckades med två av tre iaf!! det måste vara godkänt ,-)

Hoppas du får en härlig dag!

Det är bara att öva öva öva! :)och tack så jättemycket! :D Jag ligger mellan 220-250 unika varje dag :) Kram!

Oj, kan tänka mig att det är en prövning att ge sig på övningskörandet. Jag har många år kvar, men jag kommer säkert sitta och bromsa för fullt med fötterna och tjoa vid olämpliga tillfällen :). Mannen som är lugn som en filbunke får nog ta hand om det där :).

Hoppas du haft en bra dag! Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se