Purple Rain

 
 
Igår var det rosa, idag lila......
Nja bortsett från mina kläder då förstås, för någon Tant gredelin har jag inte blivit...ännu!
 
 
Body Shop, kan inte få för många av deras Body Butters och särskilt på sommaren brukar det vara rykande åtgång. I år måste man liksom smörja och gnugga kroppen för att hålla cirkulationen igång, annars kan man frysa till is..... Inte riktigt kanske men fy vad trist det är att aldrig värmen vill komma hit!
 
Alltså notera att jag har syrener med på fotona!
När hade man blommande syrener efter midsommar liksom?!
 
 
 
 
Morning på er
 
Jag har smugit upp alldeles solokvist här med kaffekoppen och utsikten. Tjejerna ligger och sussar och Nikki i min säng.
Vi har legat tätt ihop och sovit hela natten. Jag brukar inte kunna sova med henne karate-kickande bredvid, men inatt har hon varit lugnt :)
 
A åkte ju på fiskeresa till fjällen med ett gäng kompisar och blir borta resten av veckan. Så tjejerna och jag blir på hemmaplan och jag jobbar fram till fredag.
Eftermiddagsjobb för min del idag så därför har vi en lång skön förmiddag att mysa på först.
Nikki ska hämta hem en kompis och jag ska nog försöka ta mej en sväng till gymmet (tjejerna får hänga med) men alltså min kropp!!
 
Aj aj aj... vad jag har träningsvärk och inte bara på ett ställe :/
 
 
 
 
Den här skrubben!! Helt ljuvlig med små minikorn som liksom smälter in i huden och man vill aldrig sluta skrubba/massera!
Drömskön helt enkelt.
Kan dessutom tipsa om att Body Shop (bara i Birsta ? ) hade kanonpriser på många av sina ducshcremer , body butters och body mists då jag var och shoppade igår!
Köpte med mej ett gäng hem, dock inte dessa två för dom har jag fått i present :)
 
 
Ett gäng med frusna blåbär, jordgubbar och nötmjölk blir till en morgonlyxig drink full med vitaminer. Bästa sättet att piggna till och boosta kroppen direkt jag klivit upp
Sedan blir det x koppar kaffe ;)
 
 
//PIllan


Jag tänkte faktistk på syrenen - innan jag läste så tänkte jag "Ah gammal bild" ;-) Men så du har blommande syren - galet!! då har det varit kallt! Jag brukar också tömma några burkar med bodybutter på somrarna - älskart! Men den där scrubben ska jag prova - burken var ju för underar!!

En härlig onsdag önskar jag dig!

Du gör så goda och nyttiga mellanmål. Jag blir så imponerad. Du strålar hälsa och energi.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se