Ledig tisdag

 
Vi tar frusen exotisk frukt typ mango, papaya och ananas tillsammans med en övermogen banan som ger mycket sötma och kokosmjölk, mixar länge till en fluffig nyttig smoothie!
 
 
Sharonfrukten är så himla god just nu, älskar den! Och dessa riskakor med chiafrön och havssalt är en annan favorit
 
 
Nikki smaskar med god aptit i sig detta mellanmål
 
 
 
Hej på er
Jag blev så himla glad igår då jag insåg att jag faktiskt har en dag ledigt idag, som en överraskning då jag helt glömt det!
Jag och mini har spelat spel, varit ute en lång stund och cyklat (premiär), varit på bibblan med lite lånade böcker och nu har hon kompis här hemma. Perfekt nu när dom är större och leker med sina vänner, dom sköter sig nästan helt själva och jag får lite annat gjort :)
Jag har en till premiär idag och det är att hänga ut kläder på tork, kommer att dofta fantastiskt!
 
Vi ses i morgon //PIllan


Vilket nyttigt och gott mellanmål. Jag bakade chia-knäcke igår. Det är mina absoluta favoriter.

Så gott det såg ut mums,så skönt när de har kompisar att leka med,måste nog våga mig på att köpa dessa riskakor igen,blev så nojig då aftonbladet skrev en artikel om riskakor.kramar

Svar: Ja jag läste oxå den artikeln! Men vi äter verkligen minimalt med risprodukter här hemma... Allt med måtta:)
Pernilla/Pillan

Har aldrig provat smoothie med kokosdryck! Men det lätt gott med en "fluffig" smoothie, så det måste jag testa.
Tack för tipset!
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se