Testar Blondinbella....

 
 
Fick hem ett gäng med lite nytt till kalufsen i förra veckan. Produkter från Löwengrips sortiment med bla ett silvershampo, balsam och en hårspray som luktar yummie, kola-fudge...!
 

Silvershampoo i den lila färgen som gör att man "tvättar bort" de gula pigmenten i håret
 
 
Har bara hunnit använda det en gång så jag kan inte ge någon närmare recension mer än att håret blir mjukt och skönt och doftar gott... ;)
 
 
 
Tisdag...redan! Eftersom jag var ledig igår så har jag liksom fortfarande måndag. Men kvällen ska självklart ägnas åt mitt aerobics-gäng :)
Hade fruktansvärt ont i ryggen igår när vi kom hem från fjällen men beslutade mej ändå att bege mej till gymmet. Värmde upp mej rejält med 30 minuters lätta intervaller på löpbandet och sedan följde 50 minuter core-träning. Så jobbigt men skönt!
Väl hemma igen tilltog ryggsmärtan ..... men i morse var det peppar peppar bättre! Tror att det är sängen i stugan som spökar och ställer till det i ryggen!
Men nu är det bara att köra på och fingers crossed att ryggen håller ihop och inte blir sämre!
 
Ja som ni ser har jag införskaffat lite nytt till knoppen.
Läst en hel del positivt om "Blondinbellas" sortiment och eftersom jag gillar att testa nya produkter så fick det bli den hår-serien denna gången! Finns lite överallt på nätet och jag beställde mitt från Nordic Feel.
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se