Trevlig fredag från Nikkis krypin!

 
 
Hej säger Nikki från sitt lilla krypin.
Hennes rum var tidigare ett litet kök på våran övervåning och här var jag med farmor och lagade många middagar då jag var liten :)
 
 
 

Nikki har snyggat till sig idag... fredag och allt!
Ny kofta från HM med gudliga paljetter får tummen upp av damen. Denna köpte jag i stl 122...! Galet hon växer som en raket och är inte min lilla bebis alls längre....
 
 
Lilla "Ambjörn" som Nikki fick då hon föddes av ambulanskillarna som körde oss i raketfart, den har varit en trogen vän genom de snart fem åren som mini funnits hos oss!
 
 
 
Strålande sol och fredag, ett vinnande koncept!
Jag och Nikki är väldigt glada denna morgon för vi ska få tillbringa förmiddagen med en liten bebis :) Något som vi båda uppskattar (bebistokiga som vi är...)
Den här gången är det kompisen Alvin som fått en liten syster så nu har det laddats upp med paket av rosa kaliber kan jag lova  :)
 
Senare idag åker Nikki och A iväg till fjällen och Filippa åker till Sundsvall för kval-tävlingar så ja den här mamman blir ensam... Jag ska dock tillbringa nästan all tid på jobbet, typiskt då vädret verkar bli superbt hela helgen....
Men men så är livet.
 
Ha en härlig fredag //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se