Ahhh lediga lata morgonstund!

 
 
Börjar dagen med en kopp svart!
 
 
 
En riktigt "tjock" krämig smoothie och två nya tidningar, Mama och Topphälsa!
Inget jobb att stressa till och bara roliga saker att se fram emot, gött mos ;)
 
 
 
Morning
Har ni precis som jag en ledig dag att se fram emot...?!
A försökte smyga upp i morse men jag är som en räv och sover med ett öga öppet, så därför är jag redan uppe och har första koppen svart i magen....
Killarna åkte ju iväg på golfresan och jag hoppas att de slipper regn (usch sicket tråkigt majväder...)
 
Jag och tjejerna ska iväg mitt på dagen för att uppvakta Kamilla som fyllde år förra veckan då jag låg däckad. Vi ska bli bjudna på lunch och det tackar man ju inte nej till. Nikki har dessutom plockat ihop några gamla leksaker som hon ska ge till Tilda, gulligt :)
 
Inte behöver jag stå vid spisen till middags-tid heller för då är jag minsann bjuden på mat hos vännen Carina, kan det bli bättre?!
Däremellan ska jag ta med tjejerna till gymmet och eventuellt börjar jag känna på några hantlar idag... Igår blev det bara rörlighet och lite magträning!
 
Ha en skön "flygar-dag" så tittar jag in med ett recept lite senare !
 
//PIllan


Men va härligt! Här är det också ledigt...så skönt!!

Hoppas du får en fortsatt skön dag, det lät iaf som om du hade en toppen dag planerad!
KRAM

Ser ut som en underbar start på dagen!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se