Äntligen Feelgood!

 
Jippi jag blev så himla glad då jag såg att Emma Hamberg kommit ut med en ny bok! Bästa feelgood författaren som får mej att skratta högt då jag läser hennes alster
 
 
Nya Vårjakt i Rosengädda är tredje boken om Tessan som flytt från storstaden ut till den lilla "hålan" Rosengädda och skapat ett helt nytt liv.
De tidigare böckerna Rosengädda nästa och Larma, släcka, rädda Rosengädda var båda så himla roliga!
Men jag har läst samtliga av Hambergs böcker från Mossvikenfruar till Baddaren och har aldrig blivit besviken så jag ser fram emot att få börja vända blad i denna!
 
 
 
Tänk er en kopp nybryggt kaffe och en bok plus ett alldeles lugnt och tyst hus..... Nåja jag får väl försöka brygga en kopp kaffe åtminstone... ;)
 
//PIllan
 
 


Tack för boktipset, roliga böcker är svåra att hitta. Äntligen skiner solen lite, himmel vilket tråkväder det är perfekt för bokläsning. Kramisar Tina

Låter super mysigt!! Hoppas du får en fortsatt härlig vecka!

Emma Hamberg är en av mina favoritförfattare så den måste jag köpa:)Har inte glömt bort dig :) jag lägger klänningen på lådan i morgon:)kram

Måste vi läsa då, fick för oss att de var lite ljumma sådär, men säger du att de är roliga så ska vi också testa! : )

Den lyssnar jag på just nu! Jag tror inte du blir besviken :)

Ja hon är verkligen bra! Kul att ha en bok att se fram emot!

Kram och fina blommor!
Malin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se