Bullbak och krossade mobiler

 
 
Här är bagarna i full färd med deg-knådning! Inga bakmaskiner här inte...armarna får jobba hårt, pust! Ja och mamman i träningskläder... skönaste kläderna så när jag är ledig så går jag klädd i sådana på hemmaplan!
 
 
 
Pensla pensla, Nikki är en grym hjälpreda i köket :)
 
 
 
Här kommer belöningen Nygräddade bullar och hallonsaft, mums
De söta glasflaskorna finns hos Lagerhaus i sexpack för 99:- ett riktigt fynd! Sugrör medföljer
Älskar burkar, Jars och sådana "mjölkflaskor" att dricka smoothies och annan dryck ur
 
 
Mitt i veckan och vädret fortsätter att vara icke befintligt.... :( 
Men som ni ser så får man en hel del annat gjort i hemmet. Tvättkorgen är tömd, huset städas, nya kuddar kommer fram, det sommarpiffas, bakas osv.
Igår fick jag dessutom rycka in och vara barnvakt till lilla Tilda! Så mysigt och typ världens lugnaste snällaste 7 månaders baby :) 
Aerobicsgänget och jag hade äntligen en dejt efter tre veckors uppehåll!!
Ja influensan och en jobbresa kom liksom emellan.....
 
I morse kom Filippa med gråten i halsen och visade en krossad mobil.... Suck alltid är det nåt,va!? Utgifter, utgifter, utgifter, vart är Lotto-vinsten!?
Nåväl vi ska på en stads-resa i eftermiddag så mobilen får åka in på telefon-sjukhuset...
 
//PIllan
 


Måste ta mig en titt på lagerhaus.. Älskar dessa glasflaskor!!

Jag har just fått tillbaka min telefon från "telefonsjukhuset". Det är härligt att få tillbaka den. Det var inte roligt att hålla tillgodo med en gammal eländig skrutt-telefon.

Vilken superhärlig bild på er! Och de där bullarna ser inte så dumma ut... Är just nu superhungrig....

Ja den där lottovinsten, när kommer den och värmen haha! Vi får hålla tummarna att båda kommer mycket snart!
Kram Malin

Har oxå dessa glasflarror ☺️Bullarna såg grymt goda ut 😋kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se