En bättre vecka...?

 

Dagens bästa mål, frukost! Det lite märkliga är att det bara är jag i vår familj som håller med i detta påstående... De andra får knappt i sig något alls om morgonen och får typ truga i sig. Själv äter jag som allra mest, ja i alla fall njuter som mest just av frukost!
 
 
 
Stoor kopp kaffe denna morgon och yougurt med diverse topping har landat i min mage. Dagens andra frukost ska bli ägg i någon form har jag tänkt men hmmm äggröra, kokta ägg eller kanske omelett... nja jag får klura en stund till!
 
 
 
God morgon nya vecka
Jag håller tummen att denna veckan blir en bättre sådan än förra veckan! Jag ska återgå till jobbet idag i alla fall men helt frisk är jag definitivt inte :(
Hostar illa och har fått sådan yrsel...? Konstigt men jag googlade ( ha ha ha vet att man inte ska ställa självdiagnoser men det går inte att låta bli...) och det var inte ovanligt att man fick just yrsel efter en influensa.
Obehagligt men ofarligt
 
Undrar just när jag kan komma tillbaka till min träning igen...
Jag ska känna efter ordentligt idag för att kunna ta ett beslut om jag kan köra aerobics i morgon. Jag har under mina år som instruktör ofta skippat min kropps önskan om tillfrisknande och kört ändå... Har som tur är aldrig lett till något allvarligt men SÅ onödigt!!
Att träna med lite snuva har jag inget emot men man får skilja på sjuk och sjuk och lära känna sin kropp...!
 
Något väldigt roligt var att det var något slags besöksrekord på min lilla blogg igår! Över 800 unika läsare, inte illa. Måste nog ha med Filippa fler gånger om hon drar sådant läsarantal ;)
 
Veckans jagvetdetblirenbravecka är att jag bara jobbar må-ons och är sedan lite långledig, nice!
 
Ha det gott // PIllan


Usch vad trist med influensa! Ta det lugnt och gå inte tillbaka för tidigt till träningen, ta hand om dig! Jag drogs med min hosta ganska länge efter och var också yr och allmänt trött. Men det ljusnar, jag lovar :)

ha en fin måndag!

Men grattis till rekordet! Så roligt! Jag tycker din blogg är jättetrevlig. Kram

Hoppas du blir bättre från yrsel usch det är vidrigt, så spännande för din dotter ang förra inlägg.Du får gärna maila mig din adress :) kram

Ser jättegott ut! Jag är tyvärr också en sån där tråkmåns till frukost.

Kram Malin

Är också en frukostälskare, helt klart dagens bästa mål. Yrsel är verkligen inte roligt att dras med, hoppas du känner dig bättre och slipper fler baskilusker. Kramisar Tina

Grattis till besöksrekord - härligt! Skönt att du är på bättringsvägen, men lyssna nu på kroppen och börja inte träna igen för tidigt!! Ajabaja!! Har en kompis som fick problem med hjärtat just pga det!

En härlig tisdag önskar jag dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se