Halvtid i Maj

 
 
 
 
Frukost denna morgon, bananplättar med nötsmör, turkisk yougurt, bär, kaffe, cashewmjölk (riktigt nötig smak) och juice. Detta är en frukost som jag står mej ganska länge på!
 
 
 
Morning på er
 
Nu har vi kommit halvvägs in i maj och känner mej "snuvad på konfekten"..... alltså ni som bor längre söder ut kan nog inte föreställa er hur kallt vi har ?!
Gräsmattan har blivit grön men träden har fortfarande bara små musöron och varje dag är det iskalla vindar som kastar dessa små spretiga träd-armar hit och dit.
Hängde undan dunjackorna för några dagar sedan men insåg igår att det var ett Big Mistake!!
 
Då är vi ändå precis i mitten av vårt avlånga land så tänk er en sisådär 80 mil uppåt... Brrrr!!
Jag vill ha VÅR inte tvärkallt för att sedan bli pang bom sommar direkt med 25 grader varmt.... Det där mellantinget med 17-18 grader och fågelkvitter skulle verkligen uppskattas just nu, Så ni längre ner i Sverige riktigt njut hörrni!!
 
 
 
 
Nåja det är fredag och jag är ledig plus att jag är på bättringsvägen i förkylningen och det får väl räknas som en bra tillvaro! Idag ska jag ta en sväng på "Apoteket Röda näsan..." för att införskaffa nåt finfint vin att ta med ikväll, det vankas vinklubb!! JIPPIIII
Så länge sedan vi träffades allihopa, ska bli hur kul som helst :)
Har inte varit hela gänget tillsammans sedan i januari då jag hade äran att vara värdinna, skandal helt enkelt....
Nä nu jäklar kommer det att sitta fint med några glas vin och uppdatering från samtliga ladies med skvaller och annat surr
 
Vi ses i morgon //PIllan


Ha en toppen bra maj!!! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se