Hjälpa ger glädje!

 
Jag och Johanna efter ett skönt pass tillsammans för cirka ett år sedan!
Vi brukar träffas och riva av ett pass då och då och på lördag (i morgon) hade jag gärna hängt med på Johannas träning men som ni vet är jag iiinte riktigt i form för någon träning :(
 
 
 
Fredag
Jag är smått förvirrad då det gäller dagar och det beror ju inte på att vi har njutit några helger eller röda dagar utan helt enkelt för jag gick och la mej måndag eftermiddag och typ vaknade igår mitt på dagen.....
Nu gäller det bara att försöka använda dagen till att boosta mej själv med så mycket näring både flytande och fast, så jag blir "normal" igen!
 
 
 
 
I morgon den 9 maj ordnar min vän Johanna det årliga evenemangen Träning mot Cancer
Detta är ett så himla bra initiativ som dessutom växt för varje år och jag hoppas att ännu fler är med och bidrar i år. Kan/vill man inte träna så går det ju ändå utmärkt att skänka en slant ändå!
Klicka er bara in på denna länk så finns all info om dagen och om hur du kan bidra!
 
 
Trevlig fredag //PIllan


fin bild

Hej hopp kul att du är benen igen:) Du kan få maila mig din adress så skickar jag iväg en fin geggamoja klänning till er nästa vecka;) Grattis till vinst.

Svar: Men jippi! Tack snälla söta nu blev jAg genast lite piggare😃
Pernilla/Pillan

Verkligen bra intiativ, kör hårt!

Usch, nu har jag också drabbats av någon form av superseg förkylning.....trist.....
Ha en fin lördag i alla fall! :)
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se