Lördag hos oss

 
 
 
Två riktigt goda vänner som leker så himla bra varje gång dom ses!
Igår var soffan en tågvagn på väg till Thailand och bordet fullt med pyssel...Man märker knappt av dem förutom då de börjar kurra i deras små magar för då kommer de smygande ;)
Men inget tjafs utan bara massor med lek och skratt.
 
 
 
Vi åt en middag med diverse plock igår, bästa maten då även Filippa hade kompis på besök och att det då finns nåt som alla gillar.
Vinet delade dock bara jag och A på :)
 
 
 
Jaha då lider helgen mot sitt slut....
Min hals har börjat få tendenser av taggtråd?! Morr, så därför har jag skippat träning både igår och idag i hopp om bättring!
Däremot var jag och Nikki ute en sväng idag på morgonen och testade våra golfsvingar. Inte speciellt ansträngande mer än för psyket då möjligen ... he he!
Nikki har börjat bli riktigt duktig, ja hon svingar igenom hela vägen nu och kan nog med lite träning få iväg bollen en bra bit innan sommaren är slut!
 
Nä nu kallar jobbet på mig
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se