Mamma Pernilla

 
 
 
Lite presenter så här på morgonkvisten var ju himlans trevligt! Golfbollar och en golfhandske var precis vad jag behöver. Nu är det bara vädret som saknas.....
 
 
 
God förmiddag
 
Stort Grattis till alla mammor och alla Pernillor som har namnsdag idag! Jag firar dubbelt som ni förstår ;)
Min Pernilla dag har flyttats på senare år för tidigare var det 1 augusti tillsammans med Per som gällde men numera firar jag alltså idag med Petronella :)
 
Fredagens lilla tripp med vintjejerna var väldigt lyckad. Massor med god mat på restaurang RÅ och såklart goda drycker därtill!
Sedan hann vi med en liten barrunda innan vi tog tåget hemåt, mätta och glada.
 
Idag blir det bara slappa på hemmaplan.... Jag har så fruktansvärt ont i en stortå..?! Vad kan vara fel med den liksom :/ Känns som en spricka eller möjligen någon sena som är inflammerad, alltid är det nåt va?!
 
//PIllan
 
 


Superbra morsdagspresent!!=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se