Raska fötter mot helg!

 
 
 
Bästa sommarskon är vita sneakers! Passar ju till i princip alla kläder... nja galaklänning går bort ;)
Snygg till klänning, shorts och jeans och när de dessutom är tillverkade miljövänligt i ekologiskt bomull blir det full pott!
Dessa fyndade på ellos.se i deras Conscious Choice sortiment
 
 
 
Hej på er
Blev några dagars uppehåll och det beror på att jag varit på en tripp med arbetskamraterna! Så himla kul att komma iväg ett gäng och umgås utanför jobbets väggar :)
 
Nu är det hemmaplan som gäller och jag ser just nu fram emot en veckas semester!! Jo för jag har nämligen klämt in en veckas vårsemester v 22
Inget direkt inplanerat utan hade tänkt mej en vecka med hemmafix, så därför håller jag tummen hårt att det blir varmare väder så jag kan vara ute och fixa med trädgården en hel del!
Baka och fylla frysen har jag lovat mini så det är väl bäst att jag håller mitt ord på den fronten...
 
Idag har jag varit till min vän och tillika kiropraktor Irené... Har en höft som liksom gått i baklås! Men duktig som hon är så tror jag hon fick lös det på första försöket! Usch det blir bara mer krämpor för varje år som går... Gammelkroppen :)
 
Två arbetspass kvar och sedan helg ! Raska på
 
//PIllan


Men vad underbart med lite semester! Håller tummarna för en massa sol!

Hoppas du haft en fin torsdag! kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se