Solig prommenad

 
 
 
 
Gårdagens Pillan redo för en härlig prommenad i skönaste tunna jackan från Karii Tra! Det blev ju en riktigt solig eftermiddag och kväll igår :)
 
 
 
 
Sista dagen innan ledigt, så himla najs!
Har massor inplanerat de kommande dagarna och det är idel kalas och festligheter!! Så håll tummen att dessa planer för en gång skull går smidigt att genomföra och att alla håller sig friska och krya... :/
A åker iväg på en golfweekend med ett helt gäng med killar (gubbar) och blir borta hela långhelgen så jag och tjejerna kommer husera själva!
 
Vilken skön dag vi fick igår, måste varit varmaste hittills (och då var det typ 17 grader, så ingen värmebölja direkt) Jag tog inte minrde än två sköna PW:s
Men jag kan meddela att min kropp hade inte rätta geisten som den brukar och rörde sig inte med samma hastighet....
Men men skönt var det och andra rundan fick jag dessutom sällskap av Katarina.
 
Idag ska jag och Filippa till gymmet men det blir uteslutande rörelseträning för oss båda idag! Huu gruvar mej lite inför kommande "riktiga" lyftar-pass igen men jag får väl lita på muskelminnet ;)
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se