Vårmiddag

 
 
 
 
 
 
Ja lite blandad kompott i bilder från vårmiddagen i går kväll!
Tydligen var det bara Nettan som lyckades fasta på bild av hela gänget då jag tittade i kameran i morse... Stina och tillika värdinnan hade insjuknat med huvudvärk stackaren bara ett par timmar innan vi anlände. Men då dom hade köpt så mycket mat så avblåstes inte middagen utan hon fick "medverka" från sängen med dörren öppen ;)
Pelle fick desto mer att göra men vi alla hjälptes åt så allt gick smidigt ändå och mycket god mat bjöds vi på! Varmrätten fastnade inte heller på bild men det var grillad oxfilé med rödvinssås och potatiskaka, mumsigt!
 
 
 
Hej på er och hej Maj!
 
Härliga tid som nu väntar oss, bästa enligt mej. Nu när vi har allt det härliga framför oss och förväntningarna och planerna fortfarande inte infriats!
Jag vet inte vad som tog åt våran familj men vi slog på med en riktig sovmorgon... jag tittade på klockan och den var 09.08!! Alltså jag fick en rejäl chock
Hade flera mess från Katarina som undrade vart jag tagit vägen då vi skulle ses i gymmet :/
Fick avblåsa träningsträffen och flytta min träning ett par timmar framåt.... Men jag gissar att jag sov igen även gårdagens förlorade sömn, så jag antar att jag behövde det ;)
 
Nu blir det jobbelijobb för mej
 
//PIllan


härligt med sovmorgon även om du då tyvärr fick planera om dagen...

Hoppas denna fredag blir lika härlig som gårdagen!
KRAMAR

ja,värt väntan...

ser ut som en härlig kväll! :) kram jannice





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se