Vi gjorde det!...igen

 
 
Lilla fröken Finemang på vift...
 
 
Hejja Sverige och Hejja Måns!!
 
 
 
Hello sunday
Yes vi gick och vann Eurovision ännu en gång, jippi!
Var ni uppe och tittade..? Det gjorde vi även om det var i segaste laget... alltså så många dåliga låtar och mellanakter :/
Jag hejade såklart på Måns men är lite mer än lovligt förtjust i Italienska smörsånger, så därför höll jag lite i smyg på det pasta-ätande snubbarna oxå ;) 
Så himla kul när nästan hela Europa är så enade kring top tre bidragen!
Himla spännande var det 
 
Hur ska nu Sverige kunna toppa senaste arrangemanget med Petra Mede i högform alltså... well det får vi se nästa år!
 
Nu blir det söndagsgym för mig, Filippa och Nikki. Hela tjejligan jobbar på musklerna såklart!
 
//PIllan


Vi firar Månsen med fintävling!: )

Ja hur underbart var det inte med vinst! hejja MumsMåns ;-)
En härlig måndag önskar jag dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se