Chilling & stretching

 
 
 
 
Ja här går det fortfarande inte i precis många knop....
Däremot vaknar jag lika tidigt så vid 06-tiden satt jag här med min skål kvarg, kaffekoppen och medicinburkarna:/
Svårt att somna hade jag igår så det har nog blivit lite för lite sömn på kontot.
Därför väldigt tacksam att Nikki fått åka till mina föräldrar några timmar nu på förmiddagen så jag ska strax lägga mej och vila igen!
 
 
När jag bara såsar runt här hemma gör jag det med de skönaste kläderna jag vet, träninsplaggen! Dessutom får de mej på lite "bättre humör" genom att påminna om kommande träning ;)
 
Sköna som tusan är dom ju också, tights och ett par raggsockar, liksom hur najs ?!
 
 
 
 
 
Tänkte även passa på att tipsa er om denna sport-bh från Pierre Robert. Deras sortiment finns ju lite varstanns och jag hittar mina på både ICA och Coop!
 
 
Den sitter helt perfekt (iaf på mej med liten byst) smiter åt runt om hela "paketet" utan att trycka/klämma i nåt tight band eller så!! Skön kvalitet och uppsugningsförmåga plus ett bra pris
Tip top och lätt mitt förstahandsval!
 
 
 
 
 
Ja här har ni sjuklingen med en lätt uppgiven blick ser jag.....
Jag har hostat så länge nu så jag har fått världens revbenslåsning och försöker därför att så lungt som möjligt sitta och ligga i olika stretch-positioner.
 
Skönast är barnets position så där ligger jag ofta nu på en fäll och lyssnar på nyheterna på tv:n!
Lite rotationer är också sköna så jag försöker göra dem några gånger under dagen
 
 
 
Ha en trevlig tisdag  //PIllan


Men fy så trist att du inte blir bättre.... Här är en till som bara skrotar omkring i myskläder, bästa när man går hemma. Skickar den varmaste och största kryakramen. Tina

Trist att du blev sjuk men snart är du på banan igen:) denna sport-bh måste jag bara köpa den ser så skön ut krya på kramar från mig.

Men vännen - krya på dig nu!! Tycker att det är dags att du blir frisk!

KRAM vännen!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se