Comeback with style!

 
 
 
 
 
God morgon måndag!
 
Även fast jag vaknade med huvudvärk (urk värsta uppvaket...) så känner jag mej lätt i sinnet!
Jag kommer nämligen att göra comeback i morgon på aerobics-scenen efter fem! veckor!!
 
Har inte skrivit något tidigare då jag vill vara helt säker på att det skulle gå men nu har jag gett tummen upp att lägga tilbaka min klass på schemat 
Har varit och provkört både lördag och söndag. Flåset är typ obefintligt (hjälp) men jag känner att det kommer att gå vägen utan att det blir några sviter mer än förmodligen världens svettparty och träningsvärk ;)
Så ni som går på mina klasser, Spread The Word!
 
 
Har dessutom kalkylerat med mej själv och gjort en plan för mitt eget tränande!
Räknar med att det kommer att ta cirka 4-5 veckor innan jag är tillbaka i ursprungsform och kan köra på som jag är van med tidigare vikter och intensitet. Så lika lång uppbyggnadstid som sjukdomstid med andra ord!
 
 
 
 
 
 
 
Men jag kommer göra det med stil som ni ser på bilderna!
Så coola nya Nike Free som jag klickade hem under sjukdomstiden.
De har bara stått här hemma och väntat tålmodigt och igår fick dom följa med för första gången.
 
 
Satt som en smäck och fick mej att lyfta lite extra då jag rörde mej över golvet!
Nike är mitt oneandonly-märke då det kommer just till träningsskor. De sitter verkligen bra på min smala tunna fot! Att dom gör supersnygga dojjor gör ju heller inte ont....
Just det här paret är klickade hos Nelly.com
 
 
 
 
Snabba steg mot advent  //PIllan


Gud va snygga skor!
Hoppas huvudvärken gav med sig.
Kram

Så snygga! Har flera par i samma modell men annan färg, så har passat på att sätta upp dom på önskelistan ;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se