En juloutfit klar

 
 
 
 
Hej hej fredag!
 
Ja visst är det väl så... vi möter en ny fredag och helgen är strax runt hörnet .
Jag jobbar förmiddag idag och sedan har jag ledigt lördag och sönda, skönt!
 
I eftermiddag har jag och Nikki bestämt att vi ska basta på mitt jobb. Fixa med hårinpackning, scrubning och få en skön mysig stund. Ta med lite godsaker och bara ha mamma-dotter-mys tillsammans :)  Sedan ska vi gå på restaurang och käka, det uppskattar både Nikki och jag!
 
Då vi sedan rullar hemåt gissar jag att vi intar varsit soffhörn och gosar ner oss framför kvällens Begivenhet" Idol... Inte många kvar nu... Kan inte välja vem jag gillar mest av Martin, Amanda och Simon...!?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hur har ni med kläder till julens festligheter?! Själv brukar jag klicka hem nåt i sista stund...Inte så noga med mej liksom ;)
Men Nikki vill gärna ha flera fina , fluffiga och såklart glittriga kreationer att byta emellan!
 
Den här hittade vi på Åhlens 
Tyllkjol med guldig resår i midjan, top med söt volangärm och glittriga stjärnor och strumpbyxor där glittret också återfinns
Detta blir en perfekt outfit även på nyårsafton tänker jag
 
Lär nog tillkomma någon fler tyllig kreation och då i rött låter det som.... gillar även stickade klänningar som kan vara mysiga att ha i mellandagarna!
  
 
 
   
      
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Nu önskar jag dej en riktigt fin fredag!
 
 
 
//PIllan
 
 


Jättefin outfit, oxå kikat på idol

Vad himla fint!!=)

Jättefin outfit. Jag tror flickorna får ha samma som förra året. Även jag kommer att ha något som hänger i garderoben. Eftersom de kläderna används så lite går det nog att bara köpa lite nya strumpbyxor. Lilleman måste kanske ha något nytt. Vi får se. Ha det gott. 😊

Svar: Helt rätt tänkt med kläderna. De används oftast bara en gång och kan absolut återbrukas! Nikki har dock dragit iväg på längden så hon riskerar se ut som hon väntar högvatten om hon tar på nåt sedan ifjol ;)För egen del har jag samma klänningar år efter år....!

Kram P
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se