Julstämningen stiger

 
 
 
God kväll i stugorna
 
 
Precis hemkommen från en supermysig stund hos Annika på blomsteraffären. Det var den årliga pysselkvällen som gick av stapeln och jag tror vi var sista gruppen ut av fem totalt!
 
 
Lika mysigt som alltid med gott fika och massor med inspo inför advent och jul.
 
Jag gjorde två "julgrupper" som ska pryda ett av köksfönstren och bilder kommer självklart framöver.
Har tänkt att i morgon då jag är ledig ska jag adventspynta och ta fram alla stjärnor till fönstren. Eller framme är dom redan men dom ska få komma på sina platser som dom blir tilldelade i december ;)
 
 
 
 
 
 
Vi var ett gäng tjejer som intog affären och samtliga var kreativa men vissa mer än andra... Herregud vad ni andra är ambitiösa! Själv gjorde jag som sagt två krukor medan vissa hann med fyra-fem grupper och/eller kransar...!
 
 
Jag kan verkligen går runt hos Annika hur länge som helst och bara klämma, lukta, känna på allt fint som finns...
Så härlig affär :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja nu stiger julstämningen lite för varje dag som går , vill nästan upp med gran och hela rubbet pronto! Men jag får nog hejda mej lite grann och sikta in mej på blommor och stjärnor nu närmast i alla fall
 
Jag och Nikki ska också göra pepparkaksmuffins med spritsad frosting... Jo ni förstår just det där med spritsningen är extra vktigt och Nikki har tjatat i veckor nu om detta momentet... Själv är jag usel med "tyllar" men lilla fröken hävdar att hon kan så därför ska hon få fixa med detta i morgon :)
 
Vi får väl se om det dyker upp nåt resultat här.....
 
//PIllan
 
 


Vad avis jag blir.. Blir ju fullt på dessa härliga kvällar på starten. :-)
/ Malin
malinedlund.blogg.se

Ojjj vilket julpepp och så otroligt fina bilder! Redigerar du dom något? :D

Svar: Tack! Nä dessa bilder är inte redigerade men annars använder jag photoscape.
Pillan
Pernilla/Pillan

Men så mysigt! å va fina bilder!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se