Kallgrader och varma fossingar

 
 
 
 
 
God morgon frostiga kalla söndag
 
 
 
Jo här har vi de senaste dygnen haft minusgrader och det känns som det är färdig-slaskat nu på ett tag... Helt OK för min del.
Jag har mycket hellre kallt och "torrt" än det där gegigga trista
 
 
Ser att solen sakta kämpar sig över kullarna och det kommer förmodligen precis som igår bli en solig, frostig och krispig dag!
Jag ska inom ett par timmar klä mej för en skön PW, helt underbart.
 
 
Senare idag är jag bjuden på ett homeparty som det så fint heter ;)
Denna gången med kläder och närmare bestämt Love Forever. Dessa känner jag till sedan tidigare då många bloggare bär just dessa !
Ska bli mysigt med en stund med vänninor och gott fika!
 
 
 
 
 
 
Nikki växer så det knakar och var i stort behov av en uppdaterad vintergarderob.
Fann dessa fina skor här men då var dom dessutom på kampanj för 599:- ... men håll utkik för Ellos har ofta bra erbjudanden tycker jag!
 
Nikki är helnöjd med dessa snygga, lätta att ta på och av, varma och sköna! Två tummar upp av henne :)
 
 
 
 
 
 
Nu har kaffebryggaren tystnad....dags att hälla upp en kopp svart och knäppa på Nyhetsmorgon!
 
Skön söndag till dej
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se