SlapparSöndag

 
 
 
 
Vilken slappar söndag detta blev!
 
Ni förstår jag klev inte ur morgonrocken förrän strax efter 11 idag... det är inte likt mej! Jag brukar klä mej och fixa fejset ganska direkt efter frukost...
Men idag har allt gått i ett riktigt slow tempo.
Tjejerna har suttit tillsammans och skrivit önskelistor till jul, pluggat och pysslat och själv har jag mest glidit omkring och gjort typ ingenting... Så Inte Jag!!
 
Nån maskin tvätt slängde jag in och dammtorkade nån bänk... så där lite lagomt så jag inte känner mej helt förslappad ;)
 
Känner mej dock mycket bättre i hostan och det är SÅ SKÖNT
Även fast jag fortfarande hostar illa så är det mycket mycket bättre än i fredags, Thanx!!
 
 
En Farsdags-fika har vi såklart haft idag med både min papi, Filippas pappa och Nikkis pappa, alla ska ju bli firade;)
Nu har dock Filippa åkt hem till sig och jag ska väl bara fortsätta denna sköna söndag med lite mer soffa !
 
//PIllan
 
 
 


Vad skönt att du mår bättre. Och slapparsöndag är ju riktigt mysigt, speciellt om vädret utanför inte är det bästa :-)

Kram Malin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se