Vänder det nu?

 
 
 
 
Måndag och en ny vecka är här
 
 
 
Detta är första dagen jag vaknat, klivit upp och faktiskt känner att jag lever.... Jo det har just idag börjat spira en liten livslust i mej och jag känner mej inte alls lika hängig längre!
 
 
Kan vara för tidigt att veta men jag hoppas och tror att detta är veckan det kommer att vända :)
 
Hela jag blir liksom uppchner när jag inte får röra mej och just de senaste veckorna har jag som jag skrivit sovit som en kratta.... Eller jag vaknar runt 04.30 och är klarvaken! Nog för att jag är morgonpigg men detta hör inte till det "normala" för min del.
 
 
I eftermiddag ska jag klä mej varmt, plugga in en pod i öronen och ta en första trevande prommenad. Åh det pirrar i mej, jag längtar!!
Jag kommer inte att gå fort, belive me, jag vill inte att någon förkylning ska ta om! Nä här ska njutas av frisk luft och kanske få en rosig kind (mer blek än lovligt nu)
 
 
 
 
 
På hemmafronten börjar det visst smyga in lite advent och yes det är fullt tillåtet hos mej!
Har ni sett vilken vacker blomma jag köpt, den ser helt klart konstgjord ut.. Men det är den inte!
Ska även ta hem några hyacinter för sådana vill jag ha massor av, älskar nämligen doften.
 
 
 Doft och smak, kryddigt och mustigt, det är jul för mej
 
Apropå smak så provade jag Blossas upplaga av årets glögg i helgen. Flaskan är ju underbart vacker i sin blåvita skepnad och innehållet har smak av Earl Grey.
Jag hade läst lite sämre recensioner av denna så jag hade inte alls höga förväntningar. Därför blev jag glatt överraskad då jag tyckte denna var riktigt god!
 
 
Nu får ni ha en bra start på denna Novembervecka
 
 
 
//PIllan


Så mysigt du har gjort,hoppas du blir helt återställd snart. Ja nu är det bara att boka träning här:) känns lite segt men skönt att komma igång och nu gäller det att boka o hålla igång.kramar

Men så skönt att det börja vända!! Har tänkt massor på dig vännen!

Va fin julstjärnan var! Ska nog införskaffa några sånna i helgen tycker dom är så krispigt fina!
KRAM på dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se