AntioxidantSallad

 
 
 
 
Sköna lata söndag
 
Nja inte för min del som har jobbarhelg men att vi fick vintertid i natt kanske gör dagen lite extra lång och lat?! Jag vaknade typ min vanliga tid...men sån är ju jag ;)
 
 
Riktigt eländig förkylning det här som jag fått.... Inge snorig men hostan från hell :/
Jag dricker, dricker och dricker lite till.
Varmt och kallt, växlande
Tror jag hostar sönder nåt inuti snart...
 
 
 
 
 
Under tiden som jag inväntar friskare dagar så mutar jag kroppen med allt nyttigt som kommer i min väg!
Mycket frukt och grönt såklart
Fruktsallad är ju bland det godaste och jag försöker hitta de mest färgrika frukterna, där finns nämligen många antioxidanter
 
 
 
Vädret i morse bidrar inte direkt till att man piggnar till...hällregn! Därför blir det självklart lite extra tillskott i form av D-vitamin i tablettform
Tänk att jag ska skriva ett inlägg om de olika tillskott jag tar.
Det är inte många men några tips kanske ni får.
 
 
 
 
 
 
Ni som följer mej på Insta kanske såg gårdagens bild från Sölden i Österike!? Filippa är nämligen på träningsläger och lyckades pricka in så att även Världscup-premiären går av stapeln där i helgen.
Det såg ut att vara helt fantastiskt men en klarblå himmel, strålande sol och gnistrande snö!!
 
Har inte hunnit tala med henne ännu men jag hoppas hon har det bra :)
 
 
 
 
Ha nu en skön söndag
 
//PIllan


Ser jättegott ut! Hoppas du kan bli av med din förkylning, inte kul att gå och dra på inte!

Förra veckan åt jag massor av nyttig mat och en massa grönsaker och INGET socker! Tufft i början men nu börjar jag känna energin komma :-).

Krya på dig!
Kram Malin

ååå,såå gott!!!

Men vännen - krya på dig! Det är dags att bli frisk nu!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se