Checkat ut

 
 
 
 
Tisdag och jag har faktiskt checkat ut från jobbet och är ledig fram till torsdag eftermiddag. Fördelen med skiftjobb är de lediga vardagarna som jag verkligen uppskattar!
 
 
Nu har vi inget alls planerat inför morgondagen men ni vet i ett hushåll finns det alltid att göra!
 
I kväll är det som vanligt dags att svänga sig i takt till musiken med aerobics gänget. Tyvärr känner jag fortfarande av den där lilla känslan av förkylning... Det liksom värker lite i olika leder och halser killar :/
Ska i alla fall ta mej igenom kvällen så får vi se vart jag hamnar i fråga om det blir värre eller ej
 
 
 
 
Nikki är oftast väldigt "fikasugen" då vi kommer hem på eftermiddan. Idag fick det bli chokladsmoothies!
Stillar verkligen sötsuget om ett sådant sätter in och håller oss mätta ett par timmar tills maten står på bordet.
 
Jag gör den som vanligt på en höft men ingredienserna är mogen banan, lite frusen avocado, raw kakao, carob, vaniljpulver och kall mandelmjölk.
Mixa länge så den blir helt slät!
 
 
Tisdag betyder också hollywoodfruar, lite skämskudde och lite skratt!
Trevlig kväll  //PIllan


Hej! Vore super kul om du ville kika in på min blogg och kolla på min första Follow me around video och kommentera vad du tycker! :)
Ha en bra dag!

Det där såg smarrigt ut ,vore något för mina tjejer 😀låter som en bra kväll med skämskudden på🙈kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se