Gold for christmas

 
 
 
Fredag, hur många är det kvar innan jul?
 
 
Det börjar verkligen att rycka i min "jul-nerv" nu och jag vet inte hur länge till jag kan vänta med glögg, pepparkakor och ädelost...
För att inte tala om saffran.... Alltså jag älskar denna gula krydda!
 
Men jag blir ofta lite irriterad då affärerna börjar julpynta redan innan dubbelhelgen så jag får väl själv hålla mej till att "premiära" ett par veckor!
 
 
 
 
Något jag INTE kunnat hålla mej ifrån var att göra en liten beställning hos HM
Herregud man vill ju inte riskera att det man sett ut tar slut ;)
 
 
Lite guld blir det hos oss i jul
Byter ut det silvriga mot guld men behåller det vita (i granen)
Några nya kuddar och lite annat piff åkte visst också med....
 
 
Alltså de här kulorna är nedan är ju så fina och väääldigt lika ett annat ganska mycket dyrare märke * blink*
 
 
 
 
 
 
Nu ser jag fram emot en lugn och skön kväll i soffan efter en rejäl taco-frossa som sig bör?! på fredag kvällen!
 
 
Ha det fint  //PIllan


Jamen man kan ju bara inte låta bli......Snyggt med det guldiga och det vita tillsammans, gillas. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se