Plock med vänner

 
 
 
 
 
Söndag... som snart är till ända
 
Blev ett sent inlägg idag men vädret har ju varit toppen så vi har varit ute och fixat med nyttogrejjer och blandat med att leka med Nikki!
 
Rätt så trötta var vi både jag och A kan erkännas, då vi hade trevliga vänner på en plockmiddag igår...
 
 
 
 
Så himla lättsamt att bjuda på plock mat med lite av varje tycker jag
Olika skinkor och lax fick utgöra det lite matigare sedan var det bara lite crustader med fyllning, crostini med tapenade, grillad halloumi, korvar, olika röror osv...
 
Ingen direkt ansträngning för värdinnan heller då det mesta går att fixa på ett kick, så bara att duka och ställa fram :)
 
 
 
 
 
Jag är ett stort fan av Zinfandeldruvan vilket jag säkerligen skrivit om tidigare... dessa två är något av favoriterna!
 
 
 
 
 
 
Nä nu ska jag sällskapa med familjen framför tv och ladda för en ny arbetsvecka i morgon
Mycket träning hoppas jag också jag får till
 
//PIllan


mys och mumms

Så mysigt med plock och det går ju inte att sluta äta för det är sååå gott:)så fint du dukat.kram

Åhh vad mumsigt! Recept på rörorna?

Men mums så gott! Plockmat är verkligen det bästa jag vet!

Kram Malin

Men så mysigt å va gott det ser ut också!!!

Men åh vad smarrigt! I helgen ska jag nog unna mig ett glas rött.. kan ju verkligen säga att det var en EVIGHET sedan:p

Kram

Gott med plock med vännerna! Ser smarrigt ut... Så typisk att man vaknar tidigt när barnen sover sött. De känner jag igen :) Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se