Tisdagstanka

                          
 
 
 
Hej på er
 
Sorry för ett litet tillfälligt avbrott igår.... Iband blir det liksom att annat kommer i vägen eller så har det inte hänt nåt så jag har att skriva om....
 
 
Nyss hämtat ut ett paket från ett av mina favoritbutiker Bodystore 
De har alltid nåt erbjudande som är lätt att nappa på, så kika in om det är nåt som passar just dej!
Jag är storkonsument på Cocosas kokosolja och även av Renée Voltaires produkter. Granolan är en riktig favorit.
 
Kokosvatten älskar jag men har aldrig testat denna med citron, ska bli spännande
Kakaonibs kan jag nästan inte vara utan på min kvarg och den här från Superfruit smakar toppen
 
 
 
 
 
 
Ikväll kör vi aerobics och det är lite nytt i programmet. Mitt gäng brukar aldrig "banga" utan hänger med på allt jag hittar på ;)
Får se hur jag känner mej efteråt, har jag lite energi kvar så kör jag direkt ett crossfit pass i boxen!
 
Bäst att ladda kroppen med en rejäl middag bara.... Spagetti med svamp - och baconsås och en härlig sallad, tisdagstankad och redo !!
 
//PIllan
 


Jag har aldrig testat kokosvatten, är det gott? :)

Tack för tips! Alltid roligt att testa nya produkter. Flera av Renée Voltaires produkter har jag hittat på ICA Maxi. Måste prova kakaonibs.

Kramar Hanna

Jag är ju ett stort fan av cocosvatten - så gott!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se