Torsdagstips

 
 
 
 
 
Ikväll bänkar jag mej framför tv:n kl 20:00 och kollar in Fest hos Bindefeld på Kanal 5
Ser verkligen fram emot detta då jag gissar att Micke är den perfekta värden med all sin erfarenhet av fester och ett vässat öga för det vackra!
Plus att härliga Sofia och Pernilla är med som sidekicks... jag tror på succé!
 
 
 
//PIllan


Tror det kommer bli ett väldigt mysigt program :)

Alltså detta kan ju bara bli hur bra som helst ⭐️Väntar med spänning jag med. Kram

Kollade igår och tyckte faktiskt att det var helt ok. Vilket fint hus han har!!!

Kram Malin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se