TorsdagsTorsk

 
 
 
Torsdag...så snabbt veckorna rusar!
 
Den där förkylningen var tyvärr oundviklig och läget är just nu hosta och allmän trötthet. Ni vet man kan jobba och ta hand om det mesta men man är svag och orkeslös....
Att tänka på träning får mej nästan att svettas..... :/
 
Så nu håller jag mej lugn de kommande dagarna och hoppas på snabb återhämtning
Lite jobbigt att jag ska arbeta i helgen, hade varit mycket skönare att legat i soffan och druckit te!!
 
 
 
 
 
När man är sjuk känns det extra viktigt att ge kroppen massor med mat som är full med nyttigheter. Vitaminer, antioxidanter och fina fetter...
 
Jag gjorde en så god och snabblagad torsk till middag
 
Ta bara ett fiskblock och lägg i en ugnsform
Salta och krydda med citronpeppar
Hacka upp tomater, basilika och fetaost som du lägger ett "täcke" av ovanpå fisken
Skär upp några citroner och lägg vid fiskens sida
 
Grädda i ugn 200 gr i ca 25 minuter (beror på om du hunnit tina fisken)
 
Pressa över den varma citronsaften
 
Till detta åt vi ugnsrostade potatishalvor och en stoor sallad, jättegott och fräscht!!
 
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se