Gott & Blandat

 
 
Sådana bars och bollar har jag ofta liggandes i kylen om/då jag blir sugen på något.... Bästa är ju att ha hemmagjorda men annars är dessa två favoritmärken, RAW BITE och BOUNCE
 
 
 
Dagarna rullar på och alldeles strax fredag igen!
Jag jobbar sen kväll så jag planerar att bland annat hinna med ett ganska svettigt pass i gymmet, återkommer om det blir bra med sammansättningen :)
 
Lite packning av Nikkis övernattningsväska då hon ska sova hos mina föräldrar inatt. A har begett sig till Falun på möte och ska då passa på att titta in hos Filippa en snabbis
Han har ju ännu inte varit där och sett hennes lägenhet!
Mormor har skickat med hembakta bullar och några matlådor till F, tror hon blir glad
 
 
 
 
 
Ja gott och blandat är ju aldrig fel och här har ni lite fler favoriter. Nötsmör i olika fomer är nästan ett måste hos mej och nu senast provade jag denna med choklad-smak. Jag är ingen jätte choco-lover men den här är OK och gillar man den bruna delikatessen så ger man förmodligen tummen upp för denna!
 
Proteinpulver är som jag skrivit tidigare inget jag använder i någon större utsträckning men jag har alltid en påse "på lut"
Ibland slänger jag ned en skopa i smoothien eller i bananpannkaks-smeten. Här i smaken Vanilla Pear men annars är kokos favoriten (som i så mycket annat...)
 
Ja precis kokosvatten, skulle kunna dricka det till allt...! Denna med en touch av ananas är favoriten
 
 
 
 
Jag beställer allt "godis" hos Bodystore och just nu har dem 15% på massor med varor, så passa på! De har oftast flera kampanjer så jag brukar kika in lite då och då och nästan alltid blir det en beställning.... :/
 
Nä nu ska jag ta och göra mej en ordentlig frukost här, ses hej!
 
//PIllan


Jag har precis hämtat ut ett paket från Bodystore :)
Första gången jag beställer därifrån, men nu blev jag sugen på jordnötssmöret med choklad.
Jag älskar choklad!

Jordnötssmör är ett måste här hemma och med choklad låter ju galet gott. Får allt kika in i butiken och se vad de har att erbjuda. Ha en fin dag. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se