I mitt kök

 
 
 
Söndag
 
En helg går så fort... men för min del fortsätter den, jo för jag börjar inte jobba förrän onsdag!
Lyxigt känns det
 
 
Jag fick mycket gjort igår
Rensade garderober och la ut en del barnkläder till försäljning och annat fick gå till välgörenhet
Älskar att rensa, det liksom lättar upp i hela kroppen :)
Städa hann jag också med, inget grundligt men ytan hinner man polera... *blink'blink
 
Träningen fick vänta, kroppen ömmade efter fem dagars körning med många pass!
 
 
 
 
 
 
Jag intog köket, helt ensam fast ändå med fina kompisar....
 
Svensk fläskfilé
Svenska närodlade rödbetor
Ett gott rött vin - Ecologica
 
Några bekanta fanns också där... Mellangrädde, sambal oelek, soya, chevré 
 
 
 
 
 
Tillsammans lyckades vi skapa en härlig god måltid med sötma, sälta och lite sting
Allt detta passade helt perfekt med den goda shirazen... åh vad jag gillar mat!
 
 
Nåt mer som jag faktiskt uppskattar är ensamhet.... Missförstå mej rätt,  jag vill absolut inte vara ensam utan familj!
Men jag kan konsten att njuta av mitt eget sällskap
Många jag känner klarar inte alls av att umgås med sig själv.... De vill ha sällskap i det mesta
 
Jag är ensambarn, tror det kan vara en anledning
Har inga som helst problem att laga en god middag och riktigt njuta den för mej själv och med ett glas vin
Mmmm:ar och pratar lite högt för mej själv till och med :)
 
 
 
 
 
Resten av kvällen hade jag ju sällskap... Jo jag fortsatte ju såklart att hänga med Johan, ja han Johan Falk!
Nu återstår endast sista rullen, Slutet!
 
 
**********************************
 
Idag kommer dom hem, mina älsklingar (inte Fillan då...) så då blir huset fyllt med liv och rörelse igen och jag är tankad med energi från mina "ensamma" dagar
 
 
 
Skön söndag  //PIllan


Slutet är klart bäst 😀👍/ Katarina

Älskar också att rensa. Det är så skönt när man får sånt gjort :)
Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se