Overkligt rena

 
 
 
 
Hallå på er
 
Här hemma har jag nyss haft besök av städfirman som fixat samtliga fönster i hela huset
Alltså jag fattar inte hur dom gör... de är overkligt rena! Skulle kunna gå rakt igenom de stora glasdörrarna om jag inte visste bättre ;)
 
 
Bye bye till sommarens all flugsk*t och kladd, bläk
 
 
                                    
 
 
 
 
Då Nikki hade sin femårs-klubb idag så blev jag liksom all by myself under förmiddagen... och då jag hade städfirman hemma så drog jag till gymmet. Svettigt pass med ben och rygg, stora muskler som arbetade mao!
 
Sedan åkte jag hem till mina föräldrars hus för att duscha och fyndade i mammas garderob...!
Härlig och snygg långärmad tischa från Chill norway :) Antar dock att jag måste tvätta och lägga tillbaka den i hennes garderob innan hon kommer hem från Wien.... :)
 
 
Lunch med sambon ute på restaurang har jag också hunnit med men nu måste jag packa ihop här och dra på jobb!
 
 
 
 
 
Hoppas ni får en skön dag och hörrni missa inte "MODUS" på 4:an ikväll kl 21.00, verkar superbra ju!
 
//PIllan


Men va härligt!! Jag måste också ta tag i våra fönster. Jag har en såndär fönsterputsmaskin - funkar super. JAG måste bara få tiden att få det gjort också!

Åh, vad lyxigt med någon annan som gör det. Fönster är ju nästan omöjligt!

Så gott med nyputsade fönster, påminner mig om att jag måste ta tag i mina egna...
Modus var bra!

//

Trevligt med nyputsade fönster. Jag kommer inte att se Modus utan hellre Bron.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se