Regn & Rusk kan komma nu

 
 
 
God morgon bloggisar
 
Första koppen är upphälld och jag försöker väcka kropp och knopp. Jo alltså jag är ju såklart vaken men på senare tid är det ett halvt projekt att få igång kroppen (läs rygg ) som är så stel och motsträvig efter en natt i liggande ställning....
Jag minns när mamma klagade att hon var stel i kroppen och jag bara tänkte herregud så där kommer jag aldrig att bli...!
 
Nåväl nog om gamm-kroppen
 
 
Som ni ser är det Nikki som agerar model idag och det är hon som för tillfället är helt förberedd då regn, rusk och kyla kommer! Vi har faktiskt inte nåtts av regnet här ännu (sett att ni i de södra delarna fullkomligt simmar...) Men lugn bara lugn, regn kommer vi att få OCh kyla!
 
 
 
 
 
 
Både regnställ och fleecejackan kommer från Lager 157. Jag tycker dom är snabba på att leverera och de gör snygga funktionella plagg för ett riktigt bra pris
 
Såg även deras skid-dressar för barn och de såg jättefina ut!
Nikki var extra nöjd med fleecen som hon gått runt med här hemma och påstår att hon är en teddybjörn ;)
 
 
 
 
 
Nåt som mini ser fram emot idag är att 5-års klubben startar! Det är en liten grupp för gänget som börjar skolan nästa år har på dagis. De får gå ifrån 1 ggr i veckan för en stund själva och göra olika aktiviteter.
Idag ska dem ha med en sak att berätta om och visa upp typ ett sommarminne
 
Själv ska jag då passa på att gå till Susanne, min hudterapeut för en riktig genomrengöring och fuktboost för mitt fäjs! Ska bli helt underbart och välbehövligt efter senaste veckorna...
 
//PIllan


Fina kläder:) här har Nova också 5 års-grupp men de har månd-torsdag.sommarminne har barnen fått i "läxa" under sommaren så det ska tydligen visas upp under veckan:)Ni kan gärna ta över vårat regn nu:)kram

Superfina flecce och regnställ till tjejen din!! :)

Super fina kläder, vi handlar också på Lager157 till barnen - så bra! Deras "täckjackor och byxor" i fina färger har barnen haft flera år å de är jätte bra kvalité! Så nöjd! Nu har jag större barn å regn kläder är såååå töntigt ;-) Själv så är jag ute efter en klassisk mörkblå längre riktigt galaonjacka med luva - både snyggt å praktiskt!

En härlig kväll önskar jag dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se