En blandning av gårdagen

 
 
 
 
 
Men Hej på er!
 
 
Igår blev det visst ett uppehåll här på bloggen och det berodde helt enkelt på att jag och Nikki tog en dag med lekland och lite shopping.
Leos lekland blev det och där det var full fart på oss... jodå jag var med och lekte jag med fast det hade varit bättre om jag låtit bli...
Som jag skrev tidigare i veckan så fick jag ju nackspärr efter allt krattande förra helgen. Detta hade blivit riktigt bra igår men i en rutchkana som gick hiskeligt fort åkte min arm ut och jag riktigt hörde hur det knakade till i nack-regionen igen och jo då spärren var tillbaka!
Så himla irriterande men nu 'r det som det är och Voltaren gel pus massage och kyla får jobba på några dagar till.
 
 
 
Igår kväll firade vi som sagt Filippas pappa och det blev smörgåstårta och vin. Gott för jag älskar verkligen smörgåstårta och den här gjord på polarkaka är ju så himla snabb och lättsam att göra!
Bästa var nog ändå i morse då det fanns en rejäl bit kvar att "trycka" till frukost :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Filippa dök upp sent igår kväll och med henne ramlade det in ett mindra gäng med tjejer och killar som alla ville låna toaletten. De skulle nämligen fortsätta sin färd några timmar till i minibussen då dom alla skulle köra Skutskjutet uppe i Åre.
Filippa hoppar det och kör på Tärnaby istället.
 
I morse drog vi i alla fall iväg till gymmet. Jag ska hoppa in och ta ett core-pass på måndag så jag behövde köra igenom detta. Inga problem med nacken då jag väl blir varm vilket är skönt. Kommer att köra ett traditionellt core med kroppsvikt och inte som deltagarna är vana, nämligen cirkelpass. Kul att se om dom gillar det!
 
 
 
Nu väntar mej en afton på jobbet
 
 
//PIllan


mysigt





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se