Känner våren i kroppen!

 
Hej du strålande söndag!
 
 
 
 
Jag och mini tog en skön sovmorgon som följdes av frukostmys i lugn takt. Sedan har jag väldens snällaste lilla tjej som snällt sätter sig och pysslar och jag kan i lugn och ro köra 30 minuters skön yoga.
Underbart
 
När vi känner oss färdiga inomhus tar vi altanen i besittning. Solen är underbar i ensamt majestät på den knallblå himmlen. Sitta där i solstolen med en kopp kaffe och njuta av när Nikki och Sessan verkligen får utlopp för alla vårkänslor som vill ut!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Båda älsklingarna springer så fort "tygen håller". Kolla in Sessan in action - svansen är krökt och både tassarna under kroppen...här går det undan!
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter någon timma kommer A lägligt hem från sin grabb-helg och jag hinner med en PW innan jobbet. Full fart i alla husen jag passerar, det är krattning, biltvätt och målning. Alla verkligen  njuter av att våren är här.
 
Jag själv är uppfylld med känslan som typ Madicken. Ni vet då hon och hennes familj är ute och krattar och eldar gräs och senare går dom på maj-brasa och Madicken tar på sina nya sandaler i smyg.... Den känslan!!
 
 
Borde vara olagligt att måsta gå in och jobba en sådan här dag.... men det är tyvärr inte det!
 
 
 
Hej jobbet nu kommer jag  //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se