Måndag med inspiration och feber....

 
 
 
 
 
Ja då kör vi en ny vecka
 
Jag och Nikki var tidigt i morse i gymmet och körde på i vårt vanliga tempo. Nikki hade kul i ringarna och repet och inget verkade direkt ovanligt i hennes beteende.
Väl hemma igen duschade vi och sedan vid hår-kamningen blev det ett väldans liv.... Det är i och för sig inte heller ovanligt då hon är väldigt hår-öm
 
Men nu var det liksom ajajaj det gör ont på axlarna av håret... gnäll och gråt ? Vi struntade i vidare borstning och gick för att göra lunch. Nej ingen mat och fortsatt gråt tills hon la sig på golvet och somnade!!
 
Lät henne sova tills hon vaknade och då var hon het som en kamin
Jättekonstigt men så var det i alla fall. A och jag får helt enkelt lösa av varandra då jag jobbar kväll
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inspirationen idag får min nya kok-bok stå för Varje dag är en fest av Catarina König, Sveriges Mästerkock 2016
 
Väldigt snygg i sitt utförande och recepten är verkligen to die for! Speciellt fisk recepten gjorde mej intresserad och såklart Catarina tårtan, vilken skapelse!
 
Har några bjudningar framöver så vi får se om jag vågar mej på nåt ur boken...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja så ser våran start ut på den här veckan... eller jo förresten jag har fått nackspärr också, den smög sig på efter gymmet men jag tror att det kan vara sviter från gårdagen.
Vi krattade nämligen i flera timmar och det är en rörelse som den här kroppen inte är van vid. Svårt med ergonomin just vid krattning och snöskottning...
 
Så nu är det kyla, värktabletter och massage de närmaste dagarna!
 
 
 
 
//PIllan


Hoppas hon kryare på sig! :) Fina rosor!

Verkar vara något som går nu.. Hög feber pang bom. Hoppas hon kryar på sig snabbt.

Tråkigt att du är sjuk, skickar lite krya på dig kramar<3





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se