Nya favoriter i badrumsskåpet

 
 
Nude Pink och Soft Coral
 
 
 
 
 
God morgon söndag
 
Vaknat av solen som letar sig in bakom gardinen och en fågel som skrek utanför, men det gör inget för jag känner mej utvilad och redo för ny dag.
 
Idag blir det lite snack om ytligheter då jag funnit nya favoriter som jag viill tipsa om. På mitt arbete så brukar det ligga en katalog med produkter från Oriflame och ibland hittar jag nåt som jag vill prova. Oftast glömmer jag också bort vad jag har beställt.... så det blir lksom en överraskning
 
Nu i veckan hängde en liten påse i mitt skåp och den innehöll bland annat dessa läppstift .
Jag provade dem och de var precis som jag ville ha dem i färg och konsistens! Den lite mörkare färgen Soft Coral passade mej helt perfekt och var precis den nyansen jag länge letat efter!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En till lten grej som jag nyligen skaffat är borsten ovan. Du hittar dem hos Fyndiq KLICK
De finns i flera olika storlekar och denna är helt perfekt att lägga på flytande foundation och concealer med.
Helt otroligt lättjobbad och med en jämnt och fint resultat!
 
Priset är runt hundralappen så in och köp om du är nyfiken och vill testa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är händerna som avslöjar din ålder.....
Försöker att alltid ha en handkräm i väskan så jag lätt kan komma ihåg att smörja och insåg att det kan nog vara på sin plats med en kräm som inte bara gör händerna mjuka utan även innehåller spf!
 
Den här krämen har jag också hittat hos Oriflame och den har spf 10, doftar grapefrukt ( riktigt fräscht) och gör händerna mjuka och sköna
 
Tänk på att skydda händer nu när solen börjar komma!
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni uppskattar lite beauty-tips emellanåt... ja det kan ju bli lite många bananpannkakor, smoothies och andra "godsaker" här ibland!
 
 
 
 
 
Om några timmar ska jag sätta mej på tåget för en trip till huvudstaden. Dock endast i jobbets regi och jag hinner inte med något utöver kursen.... Men en liten hotellvistelse med uppdukat frukostbord piggar i alla fall upp en annars vanlig vardag!
 
Vi ses 
 
 
//PIllan


Härligt inlägg:) det luktar grapefrukt ända hit till sthlm,fina färger och det bästa är att man får alltid dra på smilbanden när man tittar in hos dig.kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se