On the road again

 
 
 
 
 
Hej på er
 
 
Vaknar till en tisdag som inte ter sig som i vanliga fall då jag oftast jobbar förmiddag och sedan kör jag ett skönt aerobics-pass på kvällen. Nej i morse vinkade jag hej då till A och Nikki och sedan tog jag en kortare PW för att få röra på mej en stund. Väskan är packad och jag ska nu strax bege mej mot tågstationen. Ska resa i princip hela dagen ( 8 timmar) med ett par tågbyten.
 
När jag framåt 18-tiden kliver av tåget så ska jag förhoppningsvis ha kommit fram till slutdestination - Norrköping!
 
Ett par dagars kursande väntar och de som varit på samma kurs har "skrämt upp mej" med diverse historier....
Det ska tydligen bli både rollspel och fördrag som ska utföras *RYS*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nåväl det ska väl gå det med men ibland kan jag bara känna -Vem hittar på sån´t där och är det någon som känner sig bekväm och tycker det är kul??
Vara i en grupp med männiksor man aldrig träffat och sedan ska man gå upp helt själv och prestera något man gjorde typ i skolan (för 100 år sedan)
 
Ändå är ju jag van att stå inför grupper i och med mitt instruerande, kan bara tänka mej personer som aldrig gör sådant.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår blev det ett träningspass med lite intervaller på crosstrainer följt av styrkeövningar med mycket puls. Använde mej av kettlebells och fick ett rejält flås.
Mysigt då att komma hem och ha förberett en god fruktsallad och en burk proteinpudding som topping! Nikki gillar den också som ni kan se...
 
 
Trist nog har någon bacill smugit sig in i min hals och trilskas genom att den gör det smärtsamt att svälja... inga andra förkylnings-symptom och jag funderar på att smita in på Apoteket och köpa sådan hals-spray!
 
 
Vi ses om ett par dagar
 
 
//PIIlan


mumms

Men så mumsigt!!! Ni får krya på er och hoppas bacillerna försvinner=) Kram

Hoppas kursen går superbra! :)

Gott!

Åh vad gott det såg ut. Smakar så bra efter träning också ju:)

Lycka till på kursen!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se