Resten av dagen - Utestrejk!

 
 
 
Fluffig smoothie och tidning = skönt innemys!
 
 
 
 
Hej på er
 
Onsdagar bertyder Nikkis femårsgrupp och för mej en pw på dryga timmen. Idag var vi klädda och på väg ut i bilen då jag inser att det där utlovade regnet redan hade börjat falla och mitt humör fick genast en nedåtgående kurva.
Men jag bestämde att ändå gå min runda då jag ändå var klädd för att klara relativt dåligt väder.
 
Visst hade det varit betydligt härligare om det varit uppehåll och kanske till och med sol men nu så här i efterhand är jag ändå nöjd med beslutet!
 
Nikki och hennes kompisar hade också varit ute så vi var båda två som dränkta katter vid hemkomst. In i den varma duschen och sedan en god lunch på det. Nu är vi lagomt "mosiga" båda två och tar total strejk på något mer uteliv idag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nikki kollar på film och jag ska slänga mej i soffan med en tidning, bara soft med andra ord!
 
 
A har åkt på fjäll-weekend med kompisar så vi är dessutom ensamma nu några dagar. Nikki ska sova hos mina föräldrar i natt eftersom jag börjar jobba tidigt i morgon bitti.
Både jag och Nikki har under senaste veckorna nästan slaviskt följt Sveriges mästerkock och ikväll är det Final!!
Så spännande och vi tycker båda att det är rätt personer som möts i kväll, det missar vi inte! Kollar ni?
 
 
//PIllan


Japp jag kollar mästerkocken :)
jag tror Katarina vinner men jag håller faktiskt mer på kille (har tydligen glömt namnet på han) :)

Vi har också följt mästerkocken...barnen och Tomas hejar på Daniel men jag hejar nog på Catarina ;-)
Har du sett att du har en liten utmaning inne hos mig
KRAM

Vi trotsade också vädret.. Blir helt matt på detta väder. Men hoppas det vänder.
Oj,vilken smarrig smoothie... Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se