Utmanad med ett gäng frågor!

 
 
 
 
Lördagsinlägget får helt enkelt bli en utmaning!
 
Min fina bloggvän Angelica ( KLICK ) skickade mej en utmaning med några frågor som jag tänkte ge svar på idag
Häng med!
 
 
 
Vilken är din favoritglass?
 
Absolut en perfekt Italiensk Gelato med smak av kokos. Ingen slår italienarna på att göra glass, total tillfredsställelse i gommen!!
 
 

Vad skulle du göra om du vann en miljon, även om du lever i ditt drömliv?

 

Skulle direkt boka en resa till Florida med boende inne på Disney World på nåt helcrazy härligt hotell. Jag älskar denna plats och skulle lätt kunna tillbringa ett par veckor att bara utforska alla dessa parker!

 

 

Vilken är utan tvekan din bästa tv serie?

Den här frågan var absolut inte lätt... Har ingen sådan självklar nr 1 men för att bli riktigt nostalgisk så svarar jag Macahans :)

 

 

Hur hanterar du en situation om du är i ett stort rum med massa folk och du ingen känner - då det förväntas att man ska vara social ex på en fest/kalas/jobbfest osv

Har inga som helst problem att tala med och ta initiativ till spontansnack med okända personer. Så svaret blir att jag skulle mingla på utan problem!

 

 

 
 
 
 

Vad är du nöjdast med hos dig själv och varför?

 

Rent utseendemässigt att min kropp är naturligt lång och slank men det jag är nöjdast med överlag hos mej själv är att jag har en riktigt bra själv-disciplin och vet min kropps värde!

 

 

Om du hamnar i ett bråk, hur hanterar du det, är du den som tar fighten eller som tar emot?

Det där beror absolut med vem det är... Men jag är ganska ofta en person som bara "tar emot"

 
 
 

 

Hur länge har du och din man/sambo varit ett par

 

Vi har varit tillsammans i hmmm... runt 10 år! Men det dröjde cirka fem år innan vi flyttade ihop och då låg Nikki i magen. Nikki  (som inte alls var planerad ) var verkligen pusselbiten som behövdes för att få allt att falla på plats i våran värld!

 
 

 

Vad dras du till för bloggar, vad är viktigt på en blogg, vad ska finnas med anser du?

 

Jag dras till "likasinnade" bloggar i första hand och det som väcker mitt intresse är först vackra bilder!

 

 

Har du träffat någon kändis och pratat med & i vilken situation var det då i så fall?

Ja flera stycken!! Var i unga dagar en hängiven autograf-jägare som hängde i Folkparkerna hela somrarna ;) Så alla 80-talets kändisar har jag nog träffat skulle jag tro, ha ha

 

 

 
 

Vilken är den roligaste sporten att utföra eller se på?

 

Ja här är jag självklart väldigt partisk men säger ändå alpint som roligaste att se på. Då det kommer till genomförandet blir svaret inte helt otippat hård styrketräning uppblandat med en skön golfrunda!

 

 

Ja hoppas ni tyckte det var roligt med ett lite info mej

 

//PIllan

 
 
 


Kul att få läsa mer om dig och du är helt vansinnigt snygg i bikinin. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se