Sjukstuga.... & lite inspiration

 
Lillördag och tråkigt nog sjukstuga......
 
 
 
Jo Filippa insjuknade rejält efter måndagens träningspass. Hon sa innan att hon kände av halsen och jag påpekade att antingen "tränar vi bort det" eller så blommar det ut. Det bidde det senare... med råge!
 
I morse kom hon upp redan vid 07-tiden (varningsklockorna skriker...) och bara grät för hon hade så ont i hals och öron. Jag tittade ner i halsen och jo nog var den svullet allt! Ringde vårdcentralen och fick en snabb tid.
Herregud stackarn orkade knappt ta sig ut i bilen....feber på dryga 39 grader, kallsvettandes och yr.
 
De gjorde diverse undersökningar och prover och hon ska tillbaka även i morgon för fler provtagningar.... Så nu ligger hon bara nedbäddad och jag korsar mina fingrar och hoppas att ingen i övriga familjen blivit smittad.... :(
 
 
 
  
 
 
 

Samtliga bilder är från Pinterest och samtliga bilder får mitt hjärta att ta ett extra skutt.
 
 
 
 
Ta nu hand om dej
 
 
 
//PIllan


Krya, krya!! :( Jag har hört att det verkligen slår till om man tränar med halsont! Hoppas hon blir bättre snabbt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se