Sommaren är kort...

 
 
Tänk så snabbt den där härliga ljusa varma tiden passerar....
 
 
 
 
Morning på er
 
Alltså hur snabbt kom hösten... i år igen?!
Full storm ute i går och idag ska det tydligen bli runt 10 grader och regn, bara regn. Om ändå sommaren var lika lång som vintern och tvärtom liksom. Jag är så mycket sommar-människa och har ett litet stygn av ångest i mitt bröst nu.
 
 
Vi ska i alla fall pigga upp den här dagen med en trip till Sundsvall för biobesök och restaurang! Hela familia ska åka iväg och vi ska se Husdjurens hemliga liv som vi tror alla kan tycka vara rolig!
Ladda upp med mycket popcorn och läsk och kura inne i en biosalong blir perfekt eftermiddags- fördriv!
Någon som sett filmen redan?
 
 
 
 
Ha en mysig dag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se