Trädgårdsguld

 
 
 
God morgon augusti, måndag och jobbet!
 
 
 
 
Ja då var det slut på lediga dagar, strandhäng och nattsudd för den här gången då.... Lite vemodigt att börja jobba igen men jag har verkligen haft så fantastiskt fina dagar som jag jag tänka tillbaka på! Dessutom är hela augusti en sommarmånad och även om jag jobbar har jag massor att se fram emot!
 
 
 
Bästa bästa just nu är att trippa ut i morgonrocken och plocka solvarma hallon i trädgården! Lyx lyx lyx
Man är ju van vin dom frusna hallonen (som transporterats runt halva världen innan dom når mej....) så att få pimpa yougurten med dessa "pin-färska" är top notch!!
 
Dessutom finns det massor med hallon i år, så nu blir det att plocka och fylla frysen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här veckan kommer fokus av träningen att återgå till lite mer fysisk ansträngning...golf är kul men mest jobbigt för psyket ;)
 
Ikväll ska jag riva av ett riktigt svettigt spinning-pass och även toppa med lite core. Core är grunden till "allt" .Man är aldrig starkare än den svagaste länken (som oftast är kärnan, mage, rumpa, rygg...)
 
 
 
 
Ha en toppen-start på sommarens sista månad
 
 
 
//PIllan


Mumsigt med plock ifrån sin trädgård rakt ned i frukosten! :)

Mums, vilken lyx med egna hallon! :D





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se