Aftonens mami & mini

 
 
Min minsta lilla älskling på julafton
 
 
 
 
 
Annandagen är kommen och den där lite trött känsslan sitter fortfarande i. Julafton och firande verkar tära på krafterna?! Jag tycker faktsikt inte att jag ätit så överdrivet mycket och jag var dessutom på en solig prommenad under gårdagen men trots det är känslan lite "lullig" nästan!
 
Idag delar familjen på sig då A och Nikki åker till fjällstugn för lite skidåkning medans jag och Filippa stannar här hemma. Fillan ska till tandläkaren i morgon och då vi skjutit på tiden några gånger nu så är det bäst vi passar den! Svårt att tajma in en tid då hon oftast bara är hemma på nån helg då och då.
 
Idag ska jag även besöka gymmet och kroppen är verkligen laddad både mentalt och i varje muskelfibrer med massor med fina proteiner från all lax och sill jag ätit senaste dagarna! Blir att riva av nåt riktigt svettigt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nikki hade en jumpsuit från HM med paljetter och jag hade min dress som är från Ellos. Ni hittar dem här KLICK och här KLICK
 
Bägge på REA just nu!!
 
 
 
 
 
 
Nu önskar jag er God Fortsättning på Julen!
 
 
 
//PIllan


Så himla fina ni är!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se