Glad Lucia på er!

 
 
 
Idag är det väl fritt fram för massor med gyllengula lussebullar va?!
 
 
 
 
Tänk att vi redan nått fram till 13 december och Lucia....
Jag körde Nikki till kyrkan tidigt i morse för att de skulle fira sin lucia där, vilket jag är väldigt glad för! Det var nämligen några år då Filippa gick i låg/mellanstadiet som man helt tog bort lucia-firandet från kyrkan och flyttade den till respektive klassrum. Näää det var ingen höjdare!
 
Antagligen känns det extra speciellt då jag under hela min skoltid hade just lucia i kyrkan, traditioner ni vet är väl till för att hållas?!
 
 
 
 
 
 
 
Något som går helt bort idag och är så sjukt o-mysigt är vädret.... detta ständiga samtalsämne.... men idag är det som sagt helt crazy! Vi har - 11 grader och spöregn?!!
Hur går deet ens ihop 
 
Det kommer bli helt galet hala vägbanor så jag bävar redan tills jag ska hämta hem mini från skolan... Förhoppningsvis har dom varit ute och preppat vägaran innan!
 
 
Nä nu trycker jag in en lussebulle i munnen och lyssnar på musikhjälpen ;)
 
 
//PIllan


så fin mugg

Glad lucia till er.. Mysiga bilder och fin gran i tidigare inlägg :)

Men så gott md lussefika jag står emot forfarande :) inget bakverk sedan i höstas men det funkar.precis samma väder som sthlm. kram

Svar: Bravo, kanonbra jobbat! Vet att du kämpar Kram på dej
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se