Idag planerar och fixar jag

 
 
 
 
God morgon
 
 
Igår bestämdes att vi bjuder hem vänner på nyår och det blir precis som vi brukar ha det på nyårsafton! Man ska tydligen inte avvika för mycket (ens i tanken) utan hålla sig till traditionerna :)
 
 
Jag ska strax sätta mej och försöka få ihop en lååång inköpslista och sedan bege mej mot affären...Sådana här dagar önskar man ju att man slapp just mat-affären... men icke! har massor att handla och sedan hem och börja förbereda.
Blev till att tänka snabbt igår och smälla ihop en nyårs-meny, men det blir nog bra tror jag.
 
 
Huset ska putsas och lite nya blommor sen så är vi nog snart i hamn även med kommande afton!
 
 
 
Önskar dej en fin nyårs-afton hur du än må fira!
 
Vi ses 2017  //PIllan


Jag önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se