Planer för kommande veckas träning

 
 
TrippelPillan... 
 
 
 
 
 
Hej hallå på er
 
Ledsen att jag varit lite frånvarande de senaste dagarna, men då Filippa kom och gjorde en oplanerad visit så har jag fokuserat mest på henne.
Vi har bara slappat hemmavid, kollat på Vinterstudion, ätit gott och haft det allmänt mysigt. Lillasyster har varit mer än lycklig att ha syrran hemma och jag tror faktiskt inte dom hann bråka eller tjafsa en enda gång ;)
 
 
Däremellan har jag även hunnit med jobbet då jag har jobbarhelg. Men efter denna blir det inga fler helger förrän nästa år!
 
 
************************************
 
 
Så här på söndagen passar det bra att lägga upp en strategi för kommande veckas träningspass. Jag tänkte att jag delar med mej så ni får se lite hur jag planerar.
 
 
Måndag - Är jag ledig på måndagkvällar så vill jag alltid försöka gå på spinning och gärna efterföljande core. Så det har jag redan bokat in som start på veckan
 
Tisdag - Som vanligt viger jag mina tisdagar åt min härliga aerobics-grupp och så även Luciadag som det ju faktiskt är i veckan
 
Onsdag - Då vill jag få till ett riktigt styrkepass och planerar in ett för "hela kroppen" gärna med skivstång!
 
Torsdag - Inget fast pass planerat utan tar det som det kommer men gärna intervaller om jag får till det!
 
Fredag - Vilodag
 
Lördag och söndag planerar vi för en trip till fjällen och då blir det prommenader och slalom för hela slanten!
 
 
 
 
Ha en skön söndag och tredje advent
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se