Tomten har varit här!

 
 
 
Titta tomten har varit och lagt klappar under våran gran, Jippi säger nog Nikki då hon kommer hem från skolan idag!
 
 
 
 
 
Julveckan är kommen!!
 
 
Jag startade upp med löpintervaller och ett styrkepass med övningar som involerar stora delar av kroppen. Marklyft, latsdrag, armhävningar, axelpressar och lite häng-övningar. Svettfest och endorfinrus!
 
Kände att jag hade massor medd energi som bara ville ut, härlig känsla!
 
 
 
Ja annars här hemma så har jag städat lite och plockat fram några fler julsaker (är väldigt sparsmakad gällande detta, fick min överdos av tomtar i tjugoårs-åldern...) och som ni ser så har äntligen Tomten himself varit här och lämnat klappar under granen!
 
Han verkar gå all in på guld och silver i år..!
 
I princip alla dessa klappar är till tjejerna. Jag och A köper inget till varandra och i fjol bestämde min släkt att vi skulle dra i handbromsen för inköp till mostrar, kusiner, kusinbarn etc
S Å   S K Ö N T   om ni frågar mej
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag strax bege mej mot jobbet för ett kvällspass men sedan jobbar jag bara två dagar till innan jag får jul-ledigt, hur nice?!
 
 
 
//PIllan


fint julpapper :)
hemma hos oss låter det så här
mamma när får jag leka med Nikki
mamma kan du skriva till Nikkis mamma
Mamma tror du Nikki vill leka snart
osv osv osv osv på repeat :D

Fint ni gjort! Vi har också julklapparna på plats under granen. God jul på dig!

Svar: God Jul till dej med🎄❤️
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se